ett nytt år den 2/1 - 2014

heeej!

eftersom att ja inte kan sova så får ja väll blogga (som ja inte har gjort på länge)

jag är less!!

svårt att sova på nätterna för att ja har en sån jävla energi och sover länge varje morgon och då har ja ingen energi eller ens nån lust till något. vilket jävla liv alltså.. jajaja är man speciell så är man.

nu har vi 11 katter, en hund å en kanin = 13 djur :-o

meen nu ska alla mina planer fungera för nu har ja mina kära föräldrar som får stå med en tändare under min rumpa och tända då ja börjar tveka och jaja de låter som en barnunge och att jag är 23 år å behöver fortfarande mina föräldrar, jaaa jag uttnyttjar det till max både för mitt dåliga självförtroende då jag tror att jag inte klarar av utmaningarna som jag ger mej själv och mina föräldrar kommer inte finnas där för mej för evigt.

jag är dålig på att blogga för att jag börja tycka att det är tråkigt men det är roligt att dom som läser min blogg, är intresserad av vad som händer i mitt liv :o

såå målet nu är körkort innan sommarn och i sommar så ska jag vara ledig och vara i junsele med soraka :-)
efter sommarn så blire tillbax till skolbänken för att läsa upp ämnen och sen så ska jag läsa till ssk, köpa min dröm bil som jag bara måste ha och som blir min ultimata sommar bil ;) ja och vi får väll se om jag någonsin tar mod till mej och läser till läkare. *önskar att ja hade plugg huvud som mormor hade*








mina jävla cp glasögon har gått sönder och super limmet kommer fram för detta tillåter ja tamefaaan inte. att morrhåren faller av bara så där är en shock ;p


japp, såklart en ung och ur snygg bam margera.. har fortfarande inte hittat hans dubbelgångare som ska se exakt lika snygg ut som bam själv ;) mumms..



meen nu är det bäst att försöka sova :-P

// kiimza;-)

i will never grow up ^~^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0