3/1 - 2014

Hej igen allesammans :-)

jag har haft den värsta natten i mitt liv jämfört med alla mina andra hemska nätter då min hjärna börjar arbeta på max.

dom flesta som känner mej, vet om att jag äver planerar allt, tex om ja ska på fest i morgon så måste jag redan idag planera in exakt allt ( hur jag ska se ut m,m)
till och med min vardag måste ja planera in för att ens kunna göra något.

dom nätterna som jag inte kan sova pga mitt konstanta tänkande, de ja då tänker på e så klart om döden och om livet.
inte den typiska tanken "vad händer då jag dör" och "vilka kommer på min begravning" för det skiter ja fulkständigt i utan ja tänker på efter man har dött och tänk om jorden går under och så finns man bara aldrig mer, det är bara svart lixom! det är en såå jävulskt läskig tanke så de bara skriker om det.
ni kanske inte tycker det men jag tycker de i alla fall.

och då man ligger på dödsbädden och ångrar mkt av sitt liv, faan de skulle kännas jobbigt oxå för då skulle de kännas som om man fan inte har gjort ett skit som är värdefullt i sitt liv :-S

men i kväll så blir det andra bullar flr ja vägrar ha en till natt som denna!

för min del så är det svårt att somna, räkna får är inte min grej, ja kan inte läsa en bok för ja glömmer de ja har läst och då blir ja frustrerad och då håller frustrationen mej vaken istället. vad mer.. jo korsord sägs va bra för hjärnan innan man går och lägger sig men ja gillar inte korsord. och i yngre dagar så städade jag på nätterna då jag inte kunde sova men de går inte nu då jag inte bor ensam längre :-o
men ja kommer väll på något sätt antar ja :-)

men mina räddare i natt va soraka som myste med mej tills ja somna och micke räv som fick mej att skratta och han till och med fick mej met peppad på att ta körkortet så jag kan komma å hälsa på honom :-P

bortsätt från allt dåligt, så älskar jag mitt liv och alla mysiga å underbara människor som tar del av den :-D

tack för att ni accepterar att ja e knäpp och barnslig, de e inte många som skulle stå ut ^^



men nu ska ja mysa med soraka ;-)

i will never grow up ^~^ meew

// kiim :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0