I Will Never Grow Up ^~^

Jag hade tänkt förklara varför ja alltid skriver/säger "I will never grow up"

under mitt liv så har jag alltid stött på dem som tyckt att ja e extrem, hyperaktiv och barnslig.
"men sluta att vara så barnslig"
"men kan du lugna dig"
"jag går inte ut med dej om du inte slutar att vara så barnslig, ja skäms över ditt beteende"
"jag orkar inte vara med dej idag för vi va med varandra igår ocj de räcker"
"är du 17 år eller? du beter dej som om du e 5 år"
"men sluta, du skämmer ut mej, folk tittar ju"
det har ja fått höra mkt och med mitt dåliga självförtroende så tog jag så klart åt mej. och när man tar åt sig så försöker man att ändra på sig själv så klart. istället för glada duracell kaninen så mådde jag dåligt för att all den energi ja hade, fick ja som inte släppa ut.
och i gymnasie så visste ja inte om min dyslexi eller adhd så ja trodde så klart att ja bara va extremt konstig och hade bara en massa energi.
som tur så har ja haft kompisar som har accepterat det och till och med härjat med mej ibland. det är ja enormt tacksam för och dom är guld värd för mej.
nog att ja e barnslig men varför de va så extremt mkt va pga all energi. energin ställde till mkt som tex inte kunna koncentrera sig och huvudvärken som ja konstant hade.

så varför just "i will never grow up" kan ni fråga er.
jag kommer alltid att vara barnslig :-)

// kimza ;-)

I Will Never Grow Up ^~^








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0