vilken underbar morgon

Heeej alla fina :-)
idag börjar min inskolning som varar i tre dagar (idag, imorgon och på onsdag) för hoppningsvis så får ja jobba meer :-)
idag: 12-20
imorgon: 7-16
onsdag: 6:45-12:45

shiro (min bääbis) har börja som hon brukar göra i junsele, då hon lägger sig i mitt knä och vägrar kliva av :-P
vilket jag tycker e super gulligt.

ååh igår så fick ja reda på att väärldend bästa lyssnar på bigbang-fantastic baby
och de gjorde mej så klart super glaaad så vänta bara tills ja får tillbax min fator så ska ja skicka massa kpop mv till deej :-D

och på tisdag kväll får ja tillbax min datoor för värdens bästa lillebror kommer hem :-)


miin bääbis shiro <3





min tokiga lillasyster är inte så glad över att ja börjar jobba :-P. buus unge ^^


men nu ska ja fixa lite å börja röra mej mot jobbet.

// Kimza

I Will Never Grow Up ^~^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0