9 april

Heej :-)
de va länge sen,
jag känner mej inte så pigg på att skriva så ofta (antar ja).

denna morgon började skit jävla dåligt så ja har bestämt mej för att sova hela dagen så de inte blir ett förstavärldskrig här hemma..
egentligen känner ja för att sova tills nästa månad för då får ja köpa en ny som till och med e större ( bara för att jävlas)
meeen mest så vill ja börja jobba för ja blir cp här hemma, får ja inte börja snart så kommer ja mest troligt att packa ihop mina grejer och flytta tillbax till junsele i hemlighet (så inte häxan vet om).

det känns som om de va de dummaste beslutet någonsin, ja saknar promenaderna med licette å hundarna och då vi släppte lös dom i hockey rinken så dom fick springa och leka av sig :-)
våra dagar då vi bruka fika på bageriet och bara ha de myys :-)

ibland så känns de som om de va smart å bra av mej att flytta hem igen, men ibland så känns de som om de va ett riktigt misstag för ja saknar mitt vikariejobb där och alla man jobbat med men mest så saknar ja världens bästa par: niklas och licette :-) dom bästa av dom bästa :-D.

plus att de va så mysigt att bo själv, såå lungt å tyst. de enda livet som va, var pga mina två busiga damer som öppna skåp dörrar, hängde i allt å lekte med allt :-)
åååh slippa konstant huvudvärk va nog de bästa.
för nu har ja konstant huvudvärk med eller utan medicin :-S. och de är jobbigt å tär på humöret och viljan att göra någonting. och utan medicin så är ja överkänslig och blir ledsen för minsta lilla, typ som ett emo tror ja :-P.
men de e i alla fall inte min dag idag såå nu ska ja sova å inte kliva upp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0