ja de va jävla länge sen 4/9 - 2013

Hejsaan :)
De va då jävla länge sen som ja skrev nåt men jag har sommarjobbat och det har varit ganska mkt kring katterna ;p
 
den 9 juli så fick Ichigo (min svarta katt), tre små bäbisar som just nu är 8 veckor gamla och som just nu springer runt och härjar :p och som sin mor så är dom galna i fötter och skor så man ska helst inte gå barfota hemma hos mej för då har man tre galningar efter sig :)
 
här va dom bara några dagar gamla :)
 
och nu så ser dom ut så hära :P
 
som ni ser så är det skor som gäller, och kuro tycker om att titta på film med mej och på bilden så tittade jag och kuro på min favvo anime serie ( detective conan ) 
och så vill dom va med och härja då jag sjunger karioke ;p
Shiro ( min stora randiga katt ) agerar mamma ibland då Ichigo ligger bakom mina böcker och tar sig en semester från sina barn :D en jävla rolig liten hårig familj jag har här hemma.
 
då jag fyllde år (7/8) så köpte jag mej en jävla bra födelsedags present till mej själv, en sony xperia z och en massa smått å gött till :p 
 
och idag så ska jag få min nya tv, sen om några dar så får ja äntligen min efterlängtade xbox och spelen till (dance central 2 och 3, zumba fitness) de e finna grejer de :)
 
sen så har ja klippt mej och slingat håret oxå =)
 
 
jo.. jag vet, " ja å mina jävla glasögon" :) men ja e ju som ja e och jag älskar mina jävla glasögon :p
 
nu lite bilder från min mini semester hemma i åsele: 
 
kattungarna hade då roligt med suraka (kan inte stava hennes jävla namn) :)
 
mamma sitter och fipplar med sin telefon :P 
 
 
åh pappa vette tusan vad han gjorde :D
 
 
och så här såg de ut i köket då linus gick lös med att vispa grädden :p
då gjorde mamma nikes tårta (21/8) då fyllde nike 7 år :) 
 
och så här såg den andra (den goa tårtan) ut och de va ja som tok hädde på hjärt strösslet :D tömde då hela burken *stolt tjej* 
 
OCH.. så lite smått musik tips: 
 
 
 
 
meen nu ska jag gå å ta emot min tv :) 
 
 
     I Will Never Grow Up ^~^
 
                  // Kimza ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0