20/2 - 2013

Heej :) 
 
de va då ett tag sen, sorry..
 
jag tänkte bara skriva ett inlägg och förklara att jag lever :) 
 
det är snart dags att börja gå till jobbet för att jobba kväll :p 
 
imorgon far jag och farmor till sollefteå, vad hon ska göra där.. har jag ingen aning om men jag ska köpa kattsand så att jag kan hålla rent på toa -.- enligt farmor så ska man inte rengöra kattlådan (är hon helt galen eller?!) 
hon säger att hon inte gör det men de skiter väll jag i! jag måste städa kattlådan så ofta som det bara går..
 
det blir bara jobbigare och jobbigare att diskutera med henne, jag tror att har ärvt de av pappa, att om jag vet att jag har rätt så ger ja fan inte upp.. då gör jag allt för att bevisa att jag har rätt :) 
 
för det är så att min farmor är speciell.. hon ska alltid visa upp att hon är duktig och kan EXAKT allt. 
hon ska styra och ställa över mej som om jag vore en liten unge. så att förklara för henne att jag inte tål att hon ska ringa varje dag för att se vad jag gör och kolla till mej. 
 
okej jag äter hamburgare och pommes väldigt ofta och hon skäller på mej och tycker att jag ska börja äta mer nyttigt. men som jag alltid säger, det är bättre att ja äter än att vägra äta. så hon ska va glad att jag är så glad i mat som ja e.. ååh.. hon är såå dum ibland och de gör mej såå irriterad!
 
jaja bäst att klä på mej och börja gå i detta fina väder :p 
 
på med solglasögonen världen ;o
 
 
såå... då måste jag börja röra på dököttee ;D 
 
Mata Nee 
 
                      I Will Never Grow Up ^^ 
 
 
                                            Kimzaa ;) 

Kommentarer
Postat av: Niklas

Yey! äntligen! Ps. Din Farmor har ju hur fel som helst, man ska ju ha så rent det bara går i kattlådan hela tiden. Säg åt henne att sluta klaga på att du äter hamburgare, du får ju i dig hela kostcirkeln; grönsaker,bröd och kött, och kanske ett glas mjölk? vad mer kan man behöva? :P

2013-02-20 @ 11:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0