för er som aldrig tror mej den 16/4 -2013

Heeej :) 
 
vart du lurad? :o thaahaaa tror du seriöst att lilla jag skulle lägga ut naken bilder, så får du skylla dig själv ;) men nu när du e här så kan du fortsätta xD 
 
de finns dom som bara känner en sida av mej (seriös,blyg m,m) 
men nu ska jag visa med bilder hur barnslig jag är (känsliga tittare som lätt blir arg kan titta bort) ;p thaahaa
 
såå här kommer barnsliga kiim som jag är så stolt över :D I Will Never Grow Up ^^ 
 
 
 
 
 
 
så mammi.. e du stolt över meeej?! hahahaha :D 
 
meeen nu ska ja fortsätta busa, laga mat och lyssna på musik ;p 
 
erkänn att ja e en söt busunge ;o
 
 Mata Nee 
 
                 // Kimza ;) 

Kommentarer
Postat av: Niklas

Blir avis på dina brillor :-P

Svar: va? :O vill du ha mina favvo glasögon :p theeheeee att dom e snygg.. verkligen gjord för mej xD
Kim

2013-04-16 @ 16:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0