7/4 - 2013

Meen hallåå :)
 
när ja äntligen får jobba (efter att ha varit ledig i ca 2 veckor), då tänkte jag på igår.. så ska de börja snöa! vad faaan.. 
 
moder natur verkar hata mej av någon konstig anledning.. eller så vill de jäkla aset bara jävlas med mej tills jag blir tokig. meeeen ja går med på det här skit vädret på ett villkor, att det blir en toppen sommar, varmt och fina dagar dom flesta dagarna i alla fall. så blir de en sommar som i fjol så är de aset körd. och jag hoppas att hon inte får för sig att de ska regna och åska då jag ska sola! för de slutade inte bra.. 
 
jag va tvungen att skita i att sola -.- och deet är inte okej, jag ska sola och så är det bara. och så gick ja där med mitt fina men trasiga döskalle paraply och vad händer då?! joo de börja åska och då får ja panik och fick springa hem. såklart så va ja dyng sur. inte okej bruden, inte okej..
 
jaja.. jag hoppas att du läser detta för gissa vad jag ska ligga å se på hela dan xD 
 
 
 
 
Först: alla Hana Yori Dango :)
 
 
ååh sen: Hana Kimi :) minnen magda, minnen :] <3 
 
och så bestämde jag mej oxå för att se min Princ Charming :] 
 
 
i Ouran High School Host Club :D 
 
thihhii.. nöjd tjej :p 
till dessa serier så ska jag mumsa på Chips, nötter, Godis, Popcorn och Maaaajs <3 
ja behöver väll inte skriva vad ja ska sricka till för de vet ni redan Coola (de ssom jag endast dricker)
 
 
men nu ska ja mysa ner mej med dom två gnälliga katterna som har gjort mej helt galen halva natten och tidigt i morse och se där.. dom ligger och sover nu, äntligen lite lugn och ro. 
 
undra vad mina inflyttade grannar tycker om katternas gapande xD hahahah
dom två gnälliga sömntutorna, Ichigo och Shiro :D 
 
ooh de va länge sen, en rund och söt kim som levde för att fula sig, jävlas med folk och kanske få dom att skratta ;p
 
nee nu ska ja va lat och knubbis (in my way) ;p thiihiii
 
super duper mega Myyyyyys 
 
Mata Nee 
 
  I Will Never Grow Up ^~^ Meeew
 
                                            // Kimza ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0