4/4 - 2013

Heej :)
 
de va ett tag sen (igen..) thiihii ;p
 
måste bara säga att jag har en konstig period då jag känner mej extremt konstig (mkt mer än vanligt). jag vette tusan varför jag är som jag är just nu. nog att jag är konstig på alla sätt, men nu så skrämmer jag mej själv.
och så har ja blivit extremt kramsjuk (tur att ja har bääbisarna som ja kan krama, annars hade jag blivit cp) och jag det är ganska ovanligt för att vara mej :p ååh.. de värsta som får mej att vela rymma från både kropp och själ (på nå jäkla vänster) är att jag känner mej kärleksfull och ensam :s wtf.. jaja ensam men de e ju då ja trivs som mest.. emellanåt så känns de som om ja e trött på att va ensam och helt enkelt vill skaffa mej en karl :o det stör mej! 
 
de med att vela skaffa en karl kanske e helt farmors fel som bankar i mej att ja måste skaffa mej en karl för att de ska bli lättare ekonomiskt -.- min fråga e.. har ja det dåligt till med min ekonomi?! de vet väll inte hon :s jag har koll på mina pengar och hon har ingen aning om hur mkt ja jävla pengar jag har :o 
 
alla som känner mej vet att jag har problem med shopping (shoppoholic) då jag inte äter min medicin :s men de har ju med ADHD: n att göra, men det är ju inte så att jag shoppar upp alla mina pengar och skiter i räkninar och att de slutar med att ja inte har nå pengar till å köpa mat, kattmat, etc.. 
jäkla cp tant.. ja blir så förbannad då hon ska lägga sig i. 
 
hon beter sig som att jag inte kan klara mej själv, och de gör mej såklart förbannad. tex, jag vill laga min egen mat och inte få en masssa matdosor med mat att äta :S jag vill faan inte dö, när ja väll äter hennes mat så blir ja matförgiftad och de e faan inte kul.
 
jag måste berätta om i förrgår då jag va tvungen att prata med tanten.. 
vi brukar köpa kattsand på granngården. och sist vi gjorde de så höll hon på att ta ihjäl mej, så jag bad henne att fara dit själv och köpa till mej men såklart så vägrade hon för hon vill inte fara själv. 
då sa ja de att om jag måste med så far vi till bredbyn för där finns fan inga rondeller då hon får för sig att köra åt fel håll -.- men då blir hon sur. ät upp den gammrugg uggla! 
 
hahaha.. nuu måste jag faktiskt berätta om mina packet ;p
 
thihi.. mina Etnies skor landade i sverige igår så dom e nog snart här :D 
och så beställde jag glasögon (de kommer bild sen så ja ska inte skriva mer) 
och lite små smycken ;p
jajuste... ja va svin duktig och beställde en blodtrycks mätare så ja kan hålla koll på mitt extremt låga blodtryck ;) oooh yeaaaah :D 
 
har haft min egna drill träning här hemma ikväll..igen -.- de e otroligt att ja faan aldrig ger upp, men de e ju såå underbart <3
 
har oxå lega å titta på min favvo kille ;) mm.. snygging <3
 
ååh.. lite minnes bilder som får mej nästan å bli lite rörd :p minnen <3
 
som tev, balen :) att linus va så stilig då men aldrig annars.. :D men att han stog ut med mej, awesome :)
 
 
ååh.. studenten <3 hur onyktra va vi ella å anneli? ;) 
 
och såklart pappas motorcykel :p den va fin för att va orange xD
 
ååh.. lilla molle (moppard) :) <3 
 
åh tävlingen 2010, minns du magda? ;) <3 
 
Hana Kimi = toma ikuta och hans tankar :] <3 
 
min å ellas kärlek till (general) Gunnar :) <3 
 
volvon.. bli aldrig förälskad i en bil för då händer detta -.- snacka om skithög :D 
 
Min kära onkel (morbror) <3 
 
thiihii vilken kväll de va.. piercade annelis snackebites och så klart mina egna xD hahahaha dumtjejjagär.se
 
jumjum (chefen) då han va mindre.. att ligga mellan julgardinerna va en ovanlig hobby men man ska aldrig bli förvånad när de gäller chefens hobbys.. han tycker tydligen om att få stryk oxå ;p thehehehe
 
magdas första småfylla i junsele ;p minns du de? *rumpaaaaa* hahaha
 
nää nu får ja ge mej :)
 
men jag vill veta vad ni tycker..
eftersom att ja funderar på att forska mer i ADHD och Dyslexi och berätta lite mer hur min vardag funkar och hur jag är pga dyslexin och adhd :)
och lite återblickar med bilder på mej förr :)
såå vad tycker ni? visst låter de som nå bra att gå efter för de känns tråkigt att bara skriva om min dag.. 
 
och så ska jag bli bättre på att skriva om mina ovanliga men smått roliga tankar.. vissa tycker att mina tankar e tragisk. 
 
men nu ska jag se lite bam och försöka få nån att smsa meeej för ja har tråkigt :( 
 
Mata Nee ^~^
 
             //Kimza ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0